- Finanse>Rozrachunki (faktury)>Rozrachunki z dostawcami i odbiorcami lub przycisk na głównym ekranie
- Szukamy dokumentów, którą chcemy rozliczyć w systemie. Możemy wyszukiwać na kilka sposobów:
- Szukamy po kontrahencie wszystkich jego faktur do rozliczenia. Klikamy przycisk WSZYSCY
- KONTRAHENCI wybieramy kontrahenta z listy (lista otwiera się po kliknięciu strzałki).
- Szukamy dokumentów na trasie przycisk _TRASY WSZYSTKIE
- Możemy szukać po numerze faktury, przycisk [F4]-Szukaj dok. na dole ekranu.
- Możemy szukać po nazwie skróconej kontrahenta, przycisk Szukaj (lub ALT+A).
- Zaznaczamy dokumenty które chcemy rozliczyć. Możemy zaznaczyć jeden lub kilka dokumentów (SPACJA zaznacza dokumenty). Rozliczamy dokumenty tego samego typu korekty lub faktury!
- Klikamy przycisk [ENTER]-Rozlicz.
- Wybieramy BANK jeśli są to przelewy, jeśli gotówka wybieramy KASA. Program podpowiada jak rozliczyć dokumenty, podświetlając na niebiesko sposób rozlicznie (KASA, BANK).
- Wyświetla się informacja o danych odbiorcy i nasze dane firmy.
- [F-12]-Zapisz.