Każdego dnia Ada zamawia samodzielnie towar dla naszych klientów na wartość ok. 2 mln złotych w prawie 340 sklepach.
Postęp technologii pędzący do przodu, rosnąca konkurencja na rynku, zwiększona liczba transakcji, a także terminy ważności produktów i ich sezonowość – to wszystko sprawia, że wymagania co do branży spożywczej są coraz to większe. Rozwiązaniem informatycznym, dającym multum nowych możliwości w przemyśle spożywczym, jest algorytm Ada++, który na rynku pojawił się niedawno i jest jednym z najnowszych produktów opartych na sztucznej inteligencji sprawdzającym się jako program dla cukierni i piekarni.
Algorytm jest świetnym rozwiązaniem, gdyż umożliwia lepsze funkcjonowanie piekarni czy cukierni w takich aspektach jak zarządzanie stanami wyrobów, zamówieniami czy wszelkiego rodzaju dostawami. Uczenie maszynowe na podstawie ponad 300 mln paragonów! Jego zaprogramowanie ułatwia wiele kluczowych dla firmy rzeczy, takich jak na przykład prognoza sprzedaży. System Ada++ to idealny program dla piekarni, jest w stanie obniżyć ilość zamówień tak, aby dojść do odpowiedniego poziomu zwrotów, jednocześnie zwiększając liczbę zamawianych wyrobów, by ilość była adekwatna do bieżącej sprzedaży. Sztuczna inteligencja produktu jest parametryzowana indywidualnie pod każdego klienta z osobna co sprawia, że potrafi ona dostosować swój system pod wieloma różnymi kątami i sprostać wszystkim oczekiwaniom. Oparta na takich parametrach jak lokalizacja, godziny otwarcia oraz zamknięcia sklepu, ilość miejsca w ladzie wystawowej czy terminy przydatności jest w stanie sama tworzyć zamówienia, sprawdzać aktualny stan pomiędzy dostawami, przetwarzać informacje dotyczące zwrotów, pogody i imienin, a także eliminować anomalie zamówień, czyli wykrywać wszelkie nieprawidłowości oraz odrzucać błędy.
Każdego dnia Ada zamawia samodzielnie towar o wartości bliskiej 2 mln złotych (stan na dzień 03.01.2022).
Ada++ jest algorytmem opartym na sztucznej inteligencji, który pozwala lepiej zarządzać stanami wyrobów, zamówieniami, dostawami i wiele więcej.
Algorytm ten potrafi sam tworzyć zamówienia w oparciu o wiele parametrów takich jak:
System potrafi obniżyć ilość w zamówieniach, aby dojść do odpowiedniego poziomu zwrotów, jak również podnieść ilości zamawianych wyrobów, aby ilość zamówiona była wystarczająca do bieżącej sprzedaży.
Parametrami są między innymi:
Algorytm jest parametryzowany indywidualnie pod każdego klienta.