Nasza oferta jest kompletna i z powodzeniem wyczerpuje zapotrzebowanie branży piekarsko-cukierniczej na obsługę informatyczną produkcji, sprzedaży i obsługi sklepów własnych.
Programy dla piekarń

Program dla piekarni powinien zawierać wiele funkcji optymalizujących wszystkie procesy biznesowe. Złożony mechanizm monitoruje takie wskaźniki jak:
- Stopień realizacji planów produkcyjnych.
- Sprawdzenie zgodności wagi surowców z mapami technologicznymi.
- Weryfikacja wskaźników produkcji gotowej na panelu POS.
- Rozliczanie surowców i wyrobów gotowych w magazynie.
- Pozycje do zamówienia przy następnej dostawie.
Nowoczesny program dla piekarni i cukierni umożliwia ręczne tworzenie notatek, a także automatycznie oblicza saldo surowców, produktów i niezbędnych dostaw. Oprócz automatycznych skanów danych takie rekordy ułatwiają pracownikom komunikację między sobą. Wbudowane bazy danych produktów, dostawców i pracowników pozwalają na wykorzystanie notatek do przydzielania zadań, a proces tworzenia notatki zajmuje kilka sekund.
Niezastąpione są również funkcje, które pozwalają połączyć produkcję z księgowością:
- Zablokowanie na pewien czas synchronizacji kilku sklepów z siedzibą główną – ta funkcja jest bardzo przydatna przy zmianie cen dostawców lub stawek VAT.
- Wydrukowanie dodatkowych paragonów do kuchni, aby ułatwić kontrolę realizacji zamówień.
- Możliwość dołączania notatek i zdjęć do zamówień.
Sklepy Własne

Dobrane oprogramowanie dla piekarni i cukierni to ważny element prowadzenia biznesu. Oprócz optymalizacji przepływu i czasu pracy sztuczna inteligencja tworzy prognozę sprzedaży. Każdy sklep potrzebuje:
- Zwiększenia sprzedaży.
- Kontrolowania przepływów finansowych.
- Kontroli stanów magazynowych.
Zautomatyzowane raporty i walidacja w czasie rzeczywistym ułatwiają zarządzanie. Stabilność procesów pozwala niemal całkowicie wyeliminować ryzyko błędów. Takie oprogramowanie jest równie odpowiednie dla sklepów stacjonarnych jak i internetowych.
Zakupy online muszą być jeszcze bardziej dostosowane do potrzeb klienta. Pomagają w tym następujące technologie:
- Rejestracja sprzedaży na fiskalnych drukarkach dotykowych i tabletach.
- Płatność kartą kredytową za pośrednictwem strony internetowej.
- Współpraca z terminalami do płatności gotówką i kartami.
- Rozliczanie rabatów dla klientów indywidualnych i publicznych promocji.
- Możliwość połączenia aplikacji mobilnej ze wszystkimi wymienionymi funkcjami.
Sklepy Własne na stronie muszą być wyposażone w technologię błyskawicznej zmiany cen. Jeśli właściciel ręcznie zmieni wartość ceny na stronie, to powinna ona zostać automatycznie wymieniona we wszystkich terminalach i komputerach.
Ada++
Wsparcie sztucznej inteligencji

Wzrost przepływu klientów, a także zaostrzenie norm dotyczących produktów spożywczych wymusza bliższe przyjrzenie się biznesowi. Sfera IT oferuje ciekawe rozwiązania ułatwiające pracę szefowi cukierni czy piekarni. Algorytm Ada ++ został stworzony specjalnie do tych celów, biorąc pod uwagę specyfikę produkcji żywności.
Program powstał na podstawie wieloletniego doświadczenia zdobytego w różnych piekarniach i cukierniach. Twórcy skupili się na usprawnieniu zarządzania zapasami, zamówieniami i dostawami. Nowością jest prognoza sprzedaży. Algorytm automatycznie analizuje dane dotyczące pracy przedsiębiorstwa i pozwala przenieść planowanie biznesowe na nowy poziom.
Każdy klient indywidualnie dobiera parametry do oceny:
- Lokalizacja.
- Godziny otwarcia i zamknięcia sklepów.
- Ilość miejsca w salonie.
- Daty ważności produktów.
- Liczba zamówień.
- Informacje o zwrocie towaru.
Istnieje możliwość wprowadzenia dowolnych danych, które będą miały wpływ na obliczenia.