InfoPiek Sprzedaż – Zakładanie i edycja użytkowników, zmiana hasła

Założenie użytkowników ma kluczowe znaczenie ponieważ program rejestruje większość czynności wykonywanych przez danego użytkownika, jak również drukuje jego imię i nazwisko na dokumentach przez niego wystawionych. Po instalacji programu domyślnie zakładany jest jeden użytkownik Admin który ma pełne uprawnienia. Zaleca się utworzenie hasła dla tego użytkownika przez administratora zakładu oraz nieudostępnianie go pozostałym użytkownikom systemu.

1. Zmiana hasła.

 Zmiany hasła dokonuje się w zakładce OBSŁUGA -> ZMIANA TWOJEGO HASŁA po czym wpisujemy dwukrotnie nowe hasło i klikamy ZAPISZ.

2. Zakładanie użytkowników

W celu założenia nowych użytkowników wybieramy ADMINISTRATOR -> USTAWIENIA OGÓLNE PROGRAMU -> UŻYTKOWNICY/UPRAWNIENIA -> EDYCJA/DODAWANIE. Następnie klikamy przycisk DODAJ i wpisujemy Kod Użytkownika czyli jego nazwę wyświetlaną w momencie logowania, Nazwę Użytkownika – jego imię i nazwisko, oraz zaznaczamy uprawnienia jakie ma posiadać dany użytkownik i klikamy ZAPISZ. Przycisk popraw służy do późniejszej edycji danego użytkownika.

3. Kopiowanie konfiguracji na innego użytkownika

Istnieje możliwość skopiowania uprawnień innego użytkownika. W tym celu klikamy POPRAW, a następnie SKOPIUJ Z.. Wybieramy Użytkownika z jakiego mają być skopiowane uprawnienia i klikamy WYBIERZ.

4. Edycja uprawnień do drzewka MENU

Dla każdego użytkownika można indywidualnie skonfigurować menu dostępne w górnym pasku programu. Należy wybrać użytkownika i wcisnąć UPRAWNIENIA, następnie zaznaczyć opcje które ma posiadać dany użytkownik oraz wcisnąć przycisk ZAPISZ.

Potrzebujesz pomocy?

Zapraszamy do kontaktu wypełniając formularz poniżej. Odpowiemy na pytania najszybciej jak to możliwe.